• image/jpeg;;;1.jpgEmberek
  • image/jpeg;;;photo_-_4.2.jpgTermékek
  • image/jpeg;;;3.jpgTeljesítmény

Emberek

image/png;;;326625_v2.png

Az emberek

Az emberek vállalatunk legfontosabb értékei. Sikereinket munkatársainknak és Amway üzleti vállalkozóinknak köszönhetjük, akiket teljes odaadással támogatunk abban, hogy a lehető legjobban kibontakoztassák tehetségüket. Amway üzleti vállalkozóink számára ingyenes képzésekkel biztosítjuk a jövőbeni sikerekhez szükséges készségek elsajátítását. Üzleti lehetőségünk bárki előtt nyitva áll, mindenki azonos eséllyel és jogokkal rendelkezik, és mindenkivel méltányos és megbízható partnerként működünk együtt. Munkatársaink számára sokszínű, egészséges és biztonságos környezetet nyújtunk, juttatásokkal, fejlődési lehetőségekkel illetve képzésekkel segítjük őket. Mivel filozófiánkat vállalatunk határain túlra is szeretnénk kiterjeszteni, az AMWAY™ One by One - Egyenként a gyermekekért kampány keretében segítjük a rászoruló gyermekeket egy jobb élet elérésében. 2003 és 2013 között 11 millió gyermeknek segítettünk ezzel a kampánnyal, és 35 milliárd forintot, valamint 3,1 millió önkéntes munkaórát fordítottunk gyermekjóléti célokra. Ezenkívül az Amway jelentősen hozzájárult a természeti katasztrófák, pl. a Haiti-szigeteken és Japánban bekövetkezett tragédiák utáni helyreállítási munkákhoz.
Az Amway összes európai piaca One by One bögrék értékesítésével támogatja a dél-afrikai iskolás gyermekeket. A bögrékből származó bevételből a vállalat a hiányos felszereltségű iskolákba járó dél-afrikai gyermekeket segíti. Ezekben az iskolákban az órákat gyakran a szabad ég alatt tartják, ahol a gyermekek nehezen találnak olyan szilárd felületet, ahol írni tudnának. Az Amway az Archbishop Tutu 2015 Kampánnyal© együttműködve Tutudesk© nevű ergonomikus íróasztalokkal segíti ezeket az iskolákat. Ezek az asztalokat el tudják helyezni az ölükben, így bárhol tanulhatnak vele. Az asztalok könnyűek, tartós anyagból készültek, és jól viselik a gyermekek jelentette igénybevételt. A kampány célja, hogy 2015-ig 20 millió afrikai diák számára biztosítson saját Tutudesk© íróasztalt.

Termékek

image/jpeg;;;photo_-_4.1.jpg

Termékek

Termékeink, szaktudásunk és lehetőségeink célja, hogy jobbá tegyék az emberek életét. Mi úgy szeretnénk megváltoztatni a világot, hogy teszünk az emberek egészségéért és jólétéért. Vezető márkáink fő értékeivel igyekszünk választ adni a szociális problémákra (pl. alultápláltság, tiszta víz). Népszerűsítjük a vállalkozást, mert hiszünk abban, hogy a saját vállalkozás utat nyit az új lehetőségek és az egyéni fejlődés felé.

Teljesítmény

image/png;;;performance.png

Teljesítmény

A fenntartható teljesítmény elérése érdekében törekszünk arra, hogy vállalatunk növekedését társadalmilag felelős módon, a minket körülvevő környezet javításával valósítsuk meg. Az Amway meggyőződése, hogy a fenntartható jövő kulcsa az életünknek helyet adó környezet jobb megértése illetve az egyéni és közösségi hozzájárulás (például a parkok tisztítása vagy a felhasznált energia csökkentése).
Évről évre innovatív és átgondolt kezdeményezésekkel igyekszünk megóvni világunkat a jövő generációi számára. Vállalatunk azt a célt tűzte ki, hogy 2015-ig csökkentsük az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, minimalizáljuk a hulladék mennyiségét és a vízfogyasztást, valamint növeljük a megújuló energiaforrások használatát.

image/png;;;326576.png

Felelősség

Vállalati felelősségvállalási programunk három pilléren alapul: az emberek, a termékek, és a teljesítmény.