• image/jpeg;;;1950s.jpgAz 1950-es évek
  • image/jpeg;;;1960s.jpgAz 1960-as évek
  • image/jpeg;;;1970s.jpgAz 1970-es évek
  • image/jpeg;;;1980s.jpgAz 1980-as évek
  • image/jpeg;;;1990s.jpgAz 1990-es évek
  • image/jpeg;;;2000s.jpgA 2000-es évek
  • image/jpeg;;;mini.jpgAz 2010-as évek

Az 1950-es évek

 


1950-es évek
Az Amway megkezdi működését a Michigan állambeli Adában. Az alapítók, Jay Van Andel és Rich DeVos az „American Way” szavak összeolvasásából alkották meg az Amway nevet.

   

 

1959. Az Amway bemutatja első termékét, az L.O.C.™ Univerzális tisztítószert, amely egyike az első, biológiailag lebomló, univerzális, koncentrált tisztítószereknek a világon. Az L.O.C. Univerzális tisztítószer hamar rendkívüli népszerűséget ért el, és hiteles alapot adott a környezet iránt érzett komoly felelősségünknek.

Az 1960-as évek

 


1960-as évek
Az Amway tovább bővíti földrajzi jelenlétét, értékesítését és termékpalettáját.

   

 

1962. októberben az Amway megnyitotta első nemzetközi irodáját a kanadai Ontario állambeli Londonban. Ez volt a második ország abban a sorban, amelynek folytatásaként az Amway mára több mint 80 országban és területen képviselteti magát.

   





1967. Az Amway 50 millió dolláros forgalmat ér el.

   



1968. Bemutatkozik az ARTISTRY™ márka, 11 termékkel és 37 színárnyalattal. Mára az ARTISTRY az öt legnagyobb forgalmú prémium bőrápolási márka közé tartozik*.

*Source: Euromonitor International Limited; www.euromonitor.com/amway-claims

Az 1970-es évek

 


1970-es évek
Az Amway felvásárolja a NUTRILITE
márkát, belép további nyolc nemzetközi piacra, és globális központjának területét csaknem 92 ezer négyzetmétererre bővíti.

   

 

1971. Az Amway megnyitja első tengerentúli kirendeltségét az ausztráliai Sydney-ben. Miért éppen Ausztrália? Ahogy társalapítónk, Rich DeVos fogalmazott: „ez volt a legmesszebb, ezért arra gondoltunk, ha az üzlet ott működni fog, akkor bárhol máshol is működhet.” Időközben bebizonyosodott, hogy a vállalat társalapítója, Jay Van Andel úttörő munkát végzett.

   

 



Megnyílik az első európai leányvállalat Milton Keynes-ben, Buckinghamshire, Egyesült Királyság.

Az 1980-as évek

 


1980-as évek
Az Amway lehetőséget immár több mint egymillió forgalmazó képviseli további 20 országban.

   

 

1981. Az Amway megnyitja Grand Plaza Hoteljét az amerikai Michigan állambeli Grand Rapids-ben. Ez a négycsillagos, 682 szobás szálloda egyike azoknak a kultikus létesítményeknek, amelyek ösztönözték a nyugat-michigani közösség fejlődését és növekedését.

   

 



1984. Az Amway alapításának 25. évfordulóját ünnepli

Az 1990-es évek

 

1990-es évek
Az Amway a világ további 33 piacán (köztük Kínában és Dél-Afrikában) kezdi meg működését. A világ számos pontján dolgozó forgalmazóink, munkatársaink és partnereink erőfeszítéseinek köszönhetően az Amway az évtized során több mint kétszeresére növekedett.

A 2000-es évek

 


2000-es évek
Az új évezred új partnerkapcsolatokkal, új fejlesztésekkel és új erőfeszítésekkel segíti az Amway-t abban, hogy közelebb kerüljön célkitűzésének eléréséhez: jobbá tenni az emberek életét.

   

 

2003. Az Amway elindítja a One by one - Egyenként a gyermekekért kampányát. A kampány a teljes Amway-család erőforrásainak mozgósításával arra törekszik, hogy változást hozzon a gyermekek életében a világ minden táján.

   

 

2006. A NUTRILITE™ megnyitja az Optimális Egészségközpontot. Ez a kaliforniai létesítmény olyan, a világ számos pontján dolgozó szakértők munkáját fogja össze, akiknek célja, hogy segítsék az embereket az optimális egészség elérésében.

   

 

2009.  Az Amway UK megnyitja az Élményközpontját ( Flagship Experience Centre (FEC)) Londonban, ami Élmény- és professzionális tréning központ. A FEC-ben tréningeket tartanak üzleti vállalkozók számára, illetve támogatják az új termékforgalmazókat, hogyan menedzseljék és épitsék üzletüket.

Az 2010-as évek


2010. Az amerikai Florida állambeli Orlando városában megnyílik az Amway Center, egy 20 000 férőhelyes szórakoztató és rendezvényközpont. Az Amway Center a Nemzeti Kosárlabda Szövetségben (NBA) játszó Orlando Magic csapat otthona.

Amway Krakkóban, Lengyelország új üzleti központot (Business Center) nyit, ahonnan IT és marketing szolgáltatást nyújt az európai piacok számára.