Amway Értékesítési és Marketingterv (Core Plan)

A Core Plan a mai napig a vállalat alapítói, Rich DeVos és Jay Van Andel által 1959-ben kialakított első koncepciót tükrözi. A koncepció egy kompenzációs rendszerre épül, amely megjutalmazza az Amway Üzleti Vállalkozókat, hogy megosszák tudásukat, termékeket és arra ösztönözzenek másokat, hogy hasonlóképpen cselekedjenek. 

A Core Plan a mai napig a vállalat alapítói, Rich DeVos és Jay Van Andel által 1959-ben kialakított első koncepciót tükrözi. A koncepció egy kompenzációs rendszerre épül, amely megjutalmazza az Amway Üzleti Vállalkozókat, hogy megosszák tudásukat, termékeket és arra ösztönözzenek másokat, hogy hasonlóképpen cselekedjenek. 

Nagyon fontos!

A jövedelmet a teljesítmény – és nem a pozíció – határozza meg. Ha több időt és energiát fordítasz az üzlet építésére, mint az az Amway Üzleti Vállalkozó, aki bemutatta az Amway üzletet, akkor magasabb jövedelmet érhetsz el, mint ő.

A bónusz rendszer

Az értékesítési volument új vásárlók szerzésével vagy azzal növelheted, ha meglévő vásárlókat további termékek vásárlására ösztönzöd. Az új Amway Üzleti Vállalkozók szponzorálásával, támogatásával és a termékek promotálásával kapcsolatos tanácsadással nagyobb sikereket érhetsz el, és további bónuszokra tehetsz szert a csoportodba tartozó vállalkozók teljesítménye alapján.

A Terv megértése

Az Amway-nél elérhető jövedelmedet az általad meghatározott árrés és a kapott bónuszok határozzák meg.