Szállítási és fizetési módok

Rendeld meg kedvenc Amway termékeidet otthonod kényelméből! Kiválaszthatod a Számodra legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot!

Rendeld meg kedvenc Amway termékeidet otthonod kényelméből! Kiválaszthatod a Számodra legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot!

Fizetési lehetőségek

Utánvétel

A rendelés értékét az átvétel időpontjában, készpénzzel rendezed.

Hitelkártya

A kifizetés összegét az Amway weboldalán regisztrált hitelkártyával egyenlítheted ki. Hitelkártyáid kezelése a „Hitelkártyáim” pontban lehetséges.

PayPal

A PayPal egy online fizetési rendszer, mely közvetítői feladatokat lát el a magánszemély és az online áruházak között. Ha már van PayPal fiókod, április közepe óta közvetlenül használhatod PayPal fiókodat az Amway termékek megvásárlásához. Ha még nincs PayPal fiókod, és szeretnéd igénybe venni ezt a fizetési lehetőséget, kérjük, látogass el a www.paypal.com címre, és hozd létre saját személyes PayPal fiókodat.

Szállítási lehetőségek

Az Amway többféle szállítási lehetőséget kínál. Optimalizáld költségeidet a rendelésed méretének és helyének megfelelő szállítási mód kiválasztásával. A következő lehetőségek állnak rendelkezésre:

Házhozszállítás

Add meg otthoni és opcionális címeidet a „Saját címek” pontban. A rendelés leadáskor közvetlenül kiválaszthatod a kívánt kézbesítési címet.

Egyszeri cím

A rendelés leadáskor közvetlenül meg is adhatod a kívánt kézbesítési címet.

Szállítási díjak

A szállítási szolgáltatástól és a rendelés értékétől függően a következő díjak fizetendők:

SZÁLLÍTÓ      SZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK INGYENES KISZÁLLÍTÁS KISZÁLLÍTÁS DÍJA
GLS
EXPRESS ONE
Házhozszállítás
Átvételi pont Csomagszekrény 
Üzleti Vállalkozóknak, Regisztrált Vásárlóknak és Vendégeknek 
18 000 Ft feletti rendelés esetén (tart. ÁFA)
1200 FT
(tart. ÁFA)

Gyakori kérdések

Hol vehetem át a rendelésemet?

A rendelés egy kiválasztott (otthoni, munkahelyi, stb. címre, de postafiókba nem) kézbesíthető.

A szállítási ország/régió eltérhet a vásárlás országától/régiójától?

Nem. A szállítási ország/régió minden esetben meg kell, hogy egyezzen azzal az országgal/régióval, ahol a vásárlás történt.

Mennyi idő múlva érkezik meg a rendelésem? 

GLS házhozszállítás - rendelés egész nap - határidő: 2-3 munkanap
U.i.: Rendelésedet a kifizetés és visszaigazolás után azonnal átadjuk a raktárunknak további feldolgozásra. 
A fenti határidők a rendelésről szóló visszaigazolás megérkezésétől számítandók.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Lásd a Szállítási díjak táblázatot a Szállítási és fizetési lehetőségek oldalon.

Mikortól követhetem nyomon a rendelésemet? 

Miután kiadtuk rendelésedet a raktárból.

Hogyan működik a csomag nyomonkövetése? 

Csomagkövetési számodat megtekintheted a rendelés előzményeinek menüpontban. A csomagszámra kattintva a rendszer átirányít a szállítmányozó nyomkövetési oldalára.
Ott mindig látható lesz a csomag legfrissebb állapota.
A rendelés kiszállításáról szóló visszaigazoló e-mailben is szerepel a csomagszám, melyre kattintva szintén eljuthatsz a szállítmányozó nyomkövetési oldalára.

Módosíthatom-e a csomagjaim szállítási adatait?

Igen, van lehetőséged rá. Vedd fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal telefonon vagy írj e-mailt az infohu@amway.com e-mail címre és kérd a szállítási adataid módosítását.

Módosíthatod a következőket:

  • Kiszállítás dátumának módosítása.
  • Kiszállítás címének módosítása.

Mit jelent a „Házhozszállítás”?

Amennyiben házhozszállítást választottál, küldünk egy e-mailt, melyben visszaigazoljuk, hogy termékeidet elküldtük részedre.
Az e-mailben küldünk egy csomagkövetési számot (a futárszolgálat weboldalára mutató linkkel), végül a futár SMS-ben vagy e-mailben értesít a csomag kézbesítéséről.

Mit jelent az „Átvételi pontba történő szállítás”?

Ezt a lehetőséget a fizetési folyamat során igényelheted meg. A szállítási cím kiválasztása után kiválaszthatod a "Kiszállítás átvételi pontba" lehetőséget. Az irányítószám megadását követően a képernyőn megjelenik a rendelkezésre álló átvételi pontok listája. Rendelésedet 5 naptári napig őrzik az átvételi ponton, ezt követően visszaszállítják raktárunkba.

Nyomon követhetem a rendelésemet?

Igen, ez lehetséges. A további részleteket és a folyamat ismertetését lásd a Szállítási lehetőségek és a Csomagod nyomon követése pontban.

Törölhetek-e tételeket a rendelésemből?

Igen, ha még nem erősítetted meg a rendelésedet, tetszés szerint felvehetsz vagy törölhetsz termékeket a kosaradból.

Törölhetem-e a rendelésemet?

Ha rendelésed ellenőrzése és megerősítése megtörtént, kérjük, hogy a törléssel kapcsolatos egyeztetés érdekében fordulj a helyi ügyfélszolgálati központhoz.

Mit tegyek, ha a kapott tétel téves, hiányos vagy plusz termékeket tartalmaz?

Csomagjaid összeválogatása részben automatikusan, részben kézzel történik. Sajnos előfordulhatnak tévedések. Ha a rendeléseddel kapcsolatban tévedés történt, kérjük, hívd vagy keresd e-mailben a helyi irodát, akik segítenek a rendelés kezelésében.

Mit tegyek, ha a kapott tétel/rendelés sérült?

Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben a termékek és csomagok megsérülnek. A probléma megoldása érdekében kérjük, tartsd szem előtt a következőket a helyi szállítmányozóval történő egyeztetés megkönnyítéséhez:
- Amennyiben látható sérülés van a dobozon, kérjük, jelezd ezt a dokumentumon/digitális készüléken a csomag átvételének aláírásakor. 
- Felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben egyik termék sem sérült, akkor bár sajnálatos a doboz sérülése, de a doboz egyik célja éppen az, hogy szállítás közben megóvja a belecsomagolt termékeket.
- Érdemes jól kivehető fényképet készíteni a dobozról, és csatolni ezt a képet a helyi ügyfélszolgálati kapcsolattartóval történő egyeztetéshez.
- Amennyiben valamelyik termék megsérült, kérjük, készíts fényképet a doboz tartalmáról is, hogy egyértelműen megállapítható legyen, milyen állapotban érkezett meg a csomag tartalma. Ezt a képet is mellékelheted az ügyfélszolgálati kapcsolattartónak küldött e-mailhez.
- Kérjük, hogy megállapításaidat 7 naptári napon belül jelezd a helyi ügyfélszolgálat kapcsolattartójának.

Van-e díja a termékek visszaküldésének?

Igen, ki kell fizetni az alap postai költségeket. Az Amway a visszaküldések postaköltségeit visszatéríti az "elállási jog" és "törvényes garancia" értelmében.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

A rendelés visszaküldése egyszerű: 
1. Jelentkezz be a fiókodba, és lépj be az Irodám menüpontba.
2. Lépj a Rendeléseim menüpontban a Rendelési előzmények oldalra.
3. Keresd meg a rendelést, amelyet szeretnél visszaküldeni, majd kattints a mellette lévő Rendelés adatai hivatkozásra. 
4. Kattints a Visszaküldés pontra, és kövesd az utasításokat.

Hol találom a bizonylatomat/számláimat?

A számlákat a vásárlást visszaigazoló e-mailekhez mellékeljük. Számláidat PDF változatban is letöltheted a Rendelések adatai pontban, mely az Irodám oldalon érhető el. Emlékeztetünk, hogy az Irodám oldal csak bejelentkezés után érhető el.

Mi történik, ha végül úgy döntök, hogy megtartom a terméket?

Ha végül úgy döntesz, hogy megtartod a terméket, kérjük, töröld a visszaküldést a Visszaküldés részletei pontban. Visszaküldéseidet megtekintheted a Rendelési előzmények, Visszaküldések menüpontjában.

Mikor kapom meg a visszaküldött termék árát?

Amikor átadod a visszáru csomagot a szállítmányozónak, onnantól kb. 2-3 munkanap szükséges ahhoz, hogy a csomag eljusson a csomaggyűjtő pontba. A visszáru csomagokat hetente kétszer szállítjuk el az Amway raktárába.
Ezzel a folyamattal tehát 12-14 munkanapon belül számíthatsz a visszafizetésre. 
Felhívjuk a figyelmet, hogy a hónap 26. napja előtt megkapott és feldolgozott visszáruk fognak szerepelni a tárgyhónap bónusz áttekintésében. 
Ezt követően a módosítás a következő hónapban fog megtörténni.