A termékek visszaküldésére vonatkozó eljárás

Hogyan vásároltad meg a visszaküldeni kívánt termékeket?

Azok az Amway Üzleti Vállalkozók és vásárlók, akik közvetlenül az Amway-től vásárolták a termékeket, kövessék az alábbi eljárásban leírt lépéseket. Amennyiben másik Amway Üzleti Vállalkozótól vásároltad a termékeket, kérjük, fordulj követlenül az Amway Üzleti Vállalkozóhoz, aki intézkedik a termék visszaküldéséről. Amennyiben vendégként vásároltad a termékeket, a rendelést visszaigazoló e-mailben találod a visszaküldésre vonatkozó utasításokat.

Amway Üzleti Vállalkozókra és Regisztrált vásárlókra vonatkozó eljárás

A visszaküldési kérelem beküldéséhez jelentkezz be a fiókodba, lépj be a „Rendelési előzmények”- „Rendeléseim” pontba, válaszd ki a rendelést, majd a „Visszaküldés” gombra kattintva indítsd el a visszaküldési folyamatot. Kövesd a menüben megjelenő utasításokat a kérelem sikeres lezárásához. Kapni fogsz egy visszaküldést visszaigazoló e-mailt, melyben leírjuk, mit kell tenned, hogy visszaküldd a csomagodat az Amway-nek.

1 Jelentkezz be.

2  Lépj be a „Rendelési előzmények”-„Rendeléseim”  pontba.

3 Válaszd ki a visszaküldeni kívánt rendelést.

4 Nyomd meg a „Visszaküldés” gombot.

5 Kövesd a menüben megjelenő utasításokat a kérelem sikeres lezárásához.

6 A további lépésekről egy e-mailben adunk tájékoztatást - kérjük, nézd meg a postafiókodat.

Kérjük, minden esetben a Visszaküldési hivatkozási számon küldd vissza a csomagot. Add fel a csomagodat a helyi postahivatalban és őrizd meg a csomagkövetési számot. Miután a csomag megérkezett az Amway-hez, a visszaküldésre vonatkozó szabályoknak megfelelően (lásd alább) ellenőrizzük az áruk és dokumentumok hiánytalan meglétét és tartalmi helyességét. Lehetőség szerint intézkedünk a visszafizetésről vagy a cseréről.

Ez az eljárás csak arra az esetre érvényes, amikor az Amway Üzleti Vállalkozók vagy vásárlók közvetlenül az Amway-től vásárolták a termékeket. Azoknak a vevőknek, akik Amway Üzleti Vállalkozójuktól vásárolták a termékeket, az Amway Üzleti Vállalkozóhoz kell fordulniuk a visszaküldéssel kapcsolatosan.

Az áruk visszaküldésére vonatkozó általános szabályok

A termék állapota:
Csak azoknak a termékeknek az árát fizetjük vissza,
  • melyek hibásak,
  • melyeket sérült állapotban kézbesítettek, és ezt a sérülést a kézbesítés időpontjában nem lehetett azonnal megállapítani,
  • melyeket az Amway Üzleti Vállalkozók vagy vásárlók a konkrét esetre érvényes megelégedettségi garancia alapján küldtek vissza.

A nem megfelelő tárolás és/vagy használat miatt sérült vagy újraértékesítésre nem alkalmas termékek árát nem térítjük vissza, hanem visszaküldjük a terméket.

Szállítási költség: A szállítás költségét visszatérítjük a következő esetekben:
 
  • Rossz terméket küldtünk.
  • A szállítási karton és a termék sérült.
  • A szállítási karton sértetlen, de a termék sérült.
  • A termék hibás / nem működik.
Visszaküldési kérelmek: automatikusan törlésre kerülnek, ha a termékeket 3 hónapon belül nem küldik vissza az Amway-nek.
Összeg rendezése: a visszafizetett összeget a kiválasztott visszafizetési módnak megfelelően közvetlenül jóváírjuk. Promóciós csomagok / termékcsomagok visszaküldése: termékcsomagok és promóciós csomagok csak kompletten küldhetők vissza.