Videós útmutatók

Videó megtekintése

Az Amway Online oldal felfedezése

A weboldal megismerése

Kérdésed van?

Találj rá választ!

Bővebben Mutasson kevesebbet

Ismerd meg az Amway Online oldalt

Tudja meg, hogyan segítheti az Amway weboldala az üzlet hatékonyabb irányítását.

Regisztrálj most!

.

Bejelentkezés az új weboldalra

Tudd meg, hogy milyen adatokkal tudsz bejelentkezni az új weboldalra és mit kell tenned, ha elfelejtetted az adataidat.

Termékek rendelése és visszaküldése

Ismerd meg, hogy hogyan tudsz a legegyszerűbben rendelést leadni az új webodalon keresztül, és hogyan ellenőrizheted rendeléseidet.

Regisztrálás Törzsvásárló Pluszként

Minden amit tudnod kell a Törzsvásárló Plusz státuszú tagként történő online regisztrációról. 

Vásárlók regisztrációja

Ismerd meg a Regisztrált Vásárlóként történő regisztráció folyamatát és segíts új vásárlóidnak a regisztráció során! 

Bővebben Mutasson kevesebbet

.

.

Regisztráció / Bejelentkezés

Hogyan jelentkezhetnek be a 2021. szeptember 6. előtt regisztrált weboldal felhasználók az új weboldalra?

Az új weboldalra történő bejelentkezéshez egyszerűen meg kell adniuk meglévő (régi) felhasználónevüket és jelszavukat.

Megtartsam a régi bejelentkezési azonosítómat/felhasználóneve(i)met?
(2021. Szeptember 6. előtt regisztrált Felhasználóknak)


Igen, ha 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál az Amway-nél, szükséged lesz ezekre a bejelentkezési adatokra, hogy be tudj jelentkezni az új weboldalra.
Ezen kívül online oldalainkat és üzleti alkalmazásainkat folyamatosan frissítjük, és az új technológiát világszerte fokozatosan vezetjük be. Ha nemzetközi üzlettel rendelkezel, szükséged lesz az előző Amway Online bejelentkezési adataidra azokban az országokban és alkalmazásokban, ahol ez a frissítés még nem történt meg. Az Amway azonosító teljes körű bevezetése után az új digitális azonosítód segítségével világszerte hozzáférhetsz az Amway összes alkalmazásához.

Hogyan jelentkezhetnek be az érdeklődők az új weboldalra?

Először Törzsvásárló Plusz státuszú tagként vagy vásárlóként regisztrálniuk kell, majd be kell jelentkezniük új Amway azonosító adataikkal (e-mail címmel és jelszóval).

Mit tegyek, ha elfelejtettem Amway azonosítómat (felhasználónevemet/Amway ID-mat)?

Ha ismered a kapcsolattartásra használt e-mail címedet:
1. Kattints a Bejelentkezés gombra.
2. Kattints az Elfelejtettem az Amway ID-mat pontra.
3. Add meg Amway Üzleti Vállalkozói számodat, és kattints a Tovább gombra.
4. Add meg kapcsolattartásra használt e-mail címedet, és kattints a Tovább gombra.
5. Lépj be e-mail fiókodba, és keresd meg az Amway-től érkezett e-mailt, melyben megtalálható az Amway ID-dra vonatkozó emlékeztető. 
6. Kattints a Bejelentkezés a fiókomba pontra, és jelentkezz be a kapott Amway ID azonosítóddal.

Ha elfelejtetted a kapcsolattartásra használt e-mail címedet, de ismered a PIN-kódodat (csak Amway Üzleti Vállalkozók és Törzsvásárló Plusz státuszú tagok esetén):
1. Kattints a Bejelentkezés gombra.
2. Kattints az Elfelejtettem az Amway ID-mat pontra.
3. Add meg a fiókodhoz tartozó Amway Üzleti Vállalkozói számodat, és kattints a Tovább gombra.
4. Kattints a Nem ismerem a kapcsolattartásra használt e-mail címemet pontra.
5. Add meg PIN-kódodat, és kattints a Tovább gombra.
6.A képernyőn megjelenik Amway ID azonosítód. Kattints a BEJELENTKEZÉS pontra, és jelentkezz be a kapott Amway ID azonosítóddal.PIN-kódod helyes megadására 5 próbálkozási lehetőséged van.Az ötödik sikertelen kísérlet után kérjük, hívd az Amway-t. 

Törzsvásárló Plusz státuszú tagként vagy Amway Üzleti Vállalkozóként mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Jelszavadat egyszerűen módosíthatod a weboldalon. A folyamat kis mértékben eltérő attól függően, hogy mikor regisztráltál az Amway-nél: 
Ha 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál, és a PIN-kódodat fogod használni jelszavad módosításához:
1. Lépj az Amway weboldalára, és kattints a Bejelentkezés pontra.
2. Kattints az Elfelejtett jelszó pontra.
3. Add meg Amway ID azonosítódat/felhasználónevedet, és kattints a TOVÁBB gombra. (Ha 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál, Amway ID azonosítód/felhasználóneved megegyezik a régi bejelentkezési adataiddal.)
4. Válaszd a Fiók PIN-kód használata lehetőséget, add meg a PIN-kódot, és kattints a Tovább gombra.
5. Írd be új jelszavadat és erősítsd meg a jelszót, majd kattints a KÜLDÉS gombra.
MEGJEGYZÉS: Ha nincs e-mail cím hozzárendelve a fiókodhoz, az EGYETLEN lehetőség a PIN-kódod megadása.
Ha 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál, és e-mail címedet fogod használni jelszavad módosításához:
1. Lépj az Amway weboldalára, és kattints a Bejelentkezés pontra.
2. Kattints az Elfelejtett jelszó pontra.
3. Add meg felhasználónevedet, és kattints a TOVÁBB gombra. (Ha 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál, Amway ID azonosítód/felhasználóneved megegyezik a régi bejelentkezési adataiddal.)
4. Válaszd az E-mail üzened küldése ide: lehetőséget, és kattints a Tovább gombra.
Megjelenik egy ellenőrzőablak, ahol 6 üres mező látható. NE ZÁRD BE EZT AZ ABLAKOT! A rendszer küld egy e-mailt egy 6-számjegyű kóddal az Amway fiókodhoz tartozó e-mail címre.
5. Lépj be e-mail fiókodba, és keresd meg az Amway-től érkezett e-mailt. MÁSOLD A VÁGÓLAPRA A 6-JEGYŰ KÓDOT.
6. Írd be a 6-jegyű kódot az ellenőrzőablakba, és kattints az ELLENŐRZÉS gombra.
7. Írd be új jelszavadat és erősítsd meg a jelszót, majd kattints a JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁSA gombra.
Ha 2021. szeptember 6. után regisztráltál, és Amway ID azonosítódat fogod használni jelszavad módosításához:
1. Lépj az Amway weboldalára, és kattints a Bejelentkezés pontra.
2. Kattints az Elfelejtett jelszó pontra.
3. Add meg Amway ID azonosítódat (e-mail címedet), és kattints a KÜLDÉS gombra.
Megjelenik egy ellenőrzőablak, ahol 6 üres mező látható. NE ZÁRD BE EZT AZ ABLAKOT! A rendszer küld egy e-mailt egy 6-számjegyű kóddal az e-mail címedre.
4. Lépj be e-mail fiókodba, és keresd meg az Amway-től érkezett e-mailt. MÁSOLD A VÁGÓLAPRA A 6-JEGYŰ KÓDOT.
5. Írd be a 6-jegyű kódot az ellenőrzőablakba, és kattints az ELLENŐRZÉS gombra.
6.Írd be új jelszavadat és erősítsd meg a jelszót, majd kattints a JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁSA gombra.Új jelszavad beírása és megerősítése után megjelenik egy üzenet, hogy a módosítás megtörtént.Ezután bejelentkezhetsz Amway ID azonosítóddal/felhasználóneveddel és az új jelszóval.  

Vásárlóként mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Jelszavadat egyszerűen módosíthatod a weboldalon. A folyamat kis mértékben eltérő attól függően, hogy mikor regisztráltál az Amway-nél: 
Ha a vásárló 2021. szeptember 6. előtt regisztrált, és e-mail címét fogja használni jelszava módosításához:
1. Lépj az Amway weboldalára, és kattints a Bejelentkezés pontra.
2. Kattints az Elfelejtett jelszó pontra.
3. Add meg felhasználónevedet, és kattints a TOVÁBB gombra. (Mivel 2021. szeptember 6. előtt regisztráltál, Amway ID azonosítód/felhasználóneved megegyezik a régi bejelentkezési adataiddal.)
4. Válaszd az E-mail üzened küldése ide: lehetőséget, és kattints a Tovább gombra.
Megjelenik egy ellenőrzőablak, ahol 6 üres mező látható. NE ZÁRD BE EZT AZ ABLAKOT! 
A rendszer küld egy e-mailt egy 6-számjegyű kóddal az Amway fiókodhoz tartozó e-mail címre.
5. Lépj be e-mail fiókodba, és keresd meg az Amway-től érkezett e-mailt. Másold a vágólapra a 6-jegyű kódot.
6. Írd be a 6-jegyű kódot az ellenőrzőablakba, és kattints az ELLENŐRZÉS gombra.
7. Írd be új jelszavadat és erősítsd meg a jelszót, majd kattints a JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁSA gombra.
Ha a vásárló 2021. szeptember 6. után regisztrált, és Amway ID azonosítóját fogja használni jelszava módosításához:
1. Lépj az Amway weboldalára, és kattints a Bejelentkezés pontra.
2. Kattints az Elfelejtett jelszó pontra.
3. Add meg Amway ID azonosítódat (e-mail címedet), és kattints a KÜLDÉS gombra.
Megjelenik egy ellenőrzőablak, ahol 6 üres mező látható. NE ZÁRD BE EZT AZ ABLAKOT! 
A rendszer küld egy e-mailt egy 6-számjegyű kóddal az e-mail címedre.
4. Lépj be e-mail fiókodba, és keresd meg az Amway-től érkezett e-mailt. Másold a vágólapra a 6-jegyű kódot.
5. Írd be a 6-jegyű kódot az ellenőrzőablakba, és kattints az ELLENŐRZÉS gombra.
6. Írd be új jelszavadat és erősítsd meg a jelszót, majd kattints a JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁSA gombra.Új jelszavad beírása és megerősítése után megjelenik egy üzenet, hogy a módosítás megtörtént.Ezután bejelentkezhetsz Amway ID azonosítóddal/felhasználóneveddel és az új jelszóval.

Mi az az új globális Amway azonosító és az Amway ID?

Nemsokára minden felhasználónak elegendő lesz egy felhasználónév és jelszó világszerte az Amway ÖSSZES digitális alkalmazásához. Az új weboldalra történő bejelentkezéskor a felhasználónév mező „Amway ID”-ra változik (Amway azonosító). A 2021. szeptember 6. előtt regisztrált felhasználók ide írják be régi felhasználónevüket, míg az új weboldalon regisztrált felhasználók az e-mail címüket használják. Az új globális azonosításra való átállás után (melyet a III. fázisra tervezünk), minden felhasználónak meg kell adnia egyedi e-mail címét Amway azonosítójaként, és létre kell hoznia egy jelszót szigorúbb kritériumok szerint. 

Miért nem kell használnia a 2021. szeptember 6. előtt regisztrált felhasználóknak az új Amway azonosító adatokat és a globális azonosítási funkciót.

Hogy a jelenlegi felhasználók megismerjék az új weboldalt és kevesebb legyen az esetleges kiesés az üzletükben, az új Amway ID azonosítóra és a globális azonosítási funkcióra történő átállást a III. fázis során fogjuk végrehajtani. Az új weboldal bevezetésével a jelenlegi felhasználók bejelentkezhetnek az új oldalra a korábbi bejelentkezési adataikkal.

Hogyan regisztrálhatok Törzsvásárló Plusz státuszú tagként?

1. Az Amway főoldalán kattints a Regisztráció gombra. 
2. Válaszd a „Törzsvásárló Plusz státuszú tagként regisztrálok” lehetőséget. 
3. Írd be adataidat az online űrlapon. 
4. Hozz létre egy jelszót.
5. Végezd el e-mail címed ellenőrzését az e-mailben küldött 6-jegyű kóddal.
6. Írd alá a szerződést elektronikus aláírással. 
Ha az első 30 napon belül nem véglegesíted a regisztrációs folyamatot, jelentkezésed automatikusan törlődik. 
Megjegyzés: Ha egy regisztrált vásárló szeretne Törzsvásárló Plusz státuszú tag lenni, fiókját az interneten kibővítheti, nem kell újraregisztrálnia Törzsvásárló Plusz státuszú tagként.

Hogyan válthatok át Törzsvásárló Plusz státuszról Amway Üzleti Vállalkozóra?

A Törzsvásárló Plusz státuszú tagok egy offline folyamat keretében válhatnak Amway Üzleti Vállalkozóvá. Az átváltáshoz el kell küldeniük a kötelező adatokkal kitöltött Státuszmódosító űrlapot az Amway-nek (a kötelező adatok listája országonként eltérő). A Státuszmódosító űrlap a weboldal Üzleti információk pontjának Eszköztár részében található.
Az Amway Data Order & Entry csoport ellenőrzi a beérkező dokumentumokat, és ha minden rendben megérkezett, módosítja az üzlet jellegét Törzsvásárló Plusz státuszú tagról Amway Üzleti Vállalkozóra az Amway rendszerében. Ha a Törzsvásárló Plusz státuszú tag nem küldte el az összes szükséges információt vagy dokumentumot, felveszik vele a kapcsolatot, és kérik a hiányzó adatok pótlását.
Az új Amway Üzleti Vállalkozó a Core Plus Irányítópulton elérhető LOS térképen láthatja új státuszát.

Hogyan regisztrálhatok vásárlóként?

A vásárlói regisztráció kétféleképpen végezhető el:
A főoldalon: 
1. Kattints a képernyő jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra. 
2. Válaszd a Vásárlóként regisztrálok lehetőséget. 
3. Írd be adataidat az online jelentkezési lapon, és kövesd az utasításokat fiókod létrehozásához.
Fizetés közben: 
1. Tedd be a kiválasztott termékeket a bevásárlókosárba, és lépj tovább a fizetéshez.
2.A fizetés közben a rendszer rákérdez, hogy szeretnél-e vásárlóként regisztrálni.Válaszd ezt a lehetőséget fiókod létrehozásához. 

Regisztrált vásárlóként hogyan válthatok át Törzsvásárló Plusz tagi vagy Amway Üzleti Vállalkozói státuszra?

A vásárlónak először Törzsvásárló Plusz státuszra kell átváltania egy online folyamat keretében: 
1. Jelentkezz be, és lépj be a Fiókom oldalra. 
2. Keresd meg az „Amway üzlet indítása” részt az oldal bal szélén, majd kattints a Regisztráció gombra, és kövesd az utasításokat.

Hogyan regisztrálhatok nemzetközi üzletet?

Ha van Amway ID azonosítód: 
1. Az Amway főoldalán kattints a Regisztráció gombra. 
2. Válaszd a „Törzsvásárló Plusz státuszú tagként regisztrálok” lehetőséget. 
3. Amikor megadod adataidat az online űrlapon, az űrlap figyelmeztet, hogy e-mail címedhez már tartozik egy Amway ID azonosító a rendszerben. 
4. Jelöld be a „Nemzetközi üzletet hozok létre” lehetőséget, és add meg eredeti Amway Üzleti Vállalkozói számodat, valamint az egyik piacot, ahol már van egy regisztrált Amway üzleted. 
5. Ezután küldünk egy megerősítő e-mailt, melyben megkérünk az ellenőrzésre. 
6. Lépj be e-mail fiókodba, és kattints az Amway-től érkezett e-mailben szereplő linkre. A link visszairányít a regisztrációs űrlapra. 
7. Ezzel elvégezted a regisztrációt. A nemzetközi szponzor automatikusan kiválasztásra kerül. 
Ha még nincs Amway ID azonosítód: 
1. Az Amway főoldalán kattints a Regisztráció gombra. 
2. Válaszd a „Törzsvásárló Plusz státuszú tagként regisztrálok” lehetőséget. 
3. Kezdd el megadni adataidat az online űrlapon. 
4. Jelöld be a „Nemzetközi üzletet hozok létre” lehetőséget, és add meg eredeti Amway Üzleti Vállalkozói számodat, valamint azt az országot, ahol először regisztráltad az üzletedet. 
5. Ezzel elvégezted a regisztrációt. A nemzetközi szponzor (nemzetközi üzlet) automatikusan kiválasztásra kerül. Ezután küldünk egy megerősítő e-mailt, melyben megkérünk az ellenőrzésre. 
6. Lépj be e-mail fiókodba, és kattints az Amway-től érkezett e-mailben szereplő linkre. A link visszairányít az Amway ID weboldalra.7.Írd be az új jelszót az Amway ID véglegesítéséhez.

Rendelések

Hogyan rendelhetek Amway termékeket?

1. Vendégként
Ha még csak most ismerkedtél meg az Amway-jel és nem szeretnél Amway fiókot nyitni, válaszd ki és tedd a kosaradba a kívánt terméke(ke)t az Amway weboldalán (www.amway.hu). Végezd el a fizetési folyamatot vendégként. Ilyenkor a teljes eladási árat kell fizetned a termékekért.
2. Regisztrált vásárlóként
Ahhoz, hogy igénybe vedd a speciális kedvezményeket és a regisztrált vásárlói áron (a teljes eladási árhoz képest 12%-kal kedvezőbben) vásárolhass termékeket, Amway vásárlóként kell regisztrálnod (a főoldalon lévő Regisztráció linkkel vagy a fizetés során).
3. Törzsvásárló Plusz státuszú tagként vagy Amway Üzleti Vállalkozóként
Ahhoz, hogy speciális áron (a teljes eladási árhoz képest 20%-os kedvezménnyel) vásárolhass Amway termékeket, először Törzsvásárló Plusz státuszú tagként kell regisztrálnod.Ezután eldöntheted, hogy szeretnél-e Amway üzletet építeni, és Amway Üzleti Vállalkozóvá válni.Törzsvásárló Plusz státuszú tagként vagy Amway Üzleti Vállalkozóként létrehozhatsz egy vásárlókból és Amway Üzleti Vállalkozókból/Törzsvásárló Plusz státuszú tagokból álló hálózatot, részesülhetsz az ő vásárlásaik után járó összegekből, és Amway Üzleti Vállalkozói áron vásárolhatsz Amway termékeket saját és üzleti célú felhasználásra.

Megtervezhetem és elmenthetem a rendeléseimet?

Igen, lehetőséged van erre, ha regisztráltál az Amway-nél! Létrehoztuk a Kívánságlistát, melynek segítségével a felhasználók kiválaszthatják és nyomon követhetik a megvásárolni kívánt termékeket. A Kívánságlista értesítést küld továbbá arról, ha a kiválasztott termékek nem elérhetők. Kívánságlistádat a közösségi médiában is megoszthatod.

Nem regisztráltam az Amway-nél. Hogyan küldhetek vissza egy terméket, és hogyan kaphatom vissza a termék árát?

1. Nyisd meg a rendelés befejezése után kapott Rendelés-megerősítő e-mailt. Az e-mail tartalmaz egy Visszaküldési űrlapot.
2. Nyomtasd ki, majd kézzel töltsd ki a Visszaküldési űrlapot.
3. Csomagold az űrlapot a visszaküldeni kívánt termékek mellé.
4. Küldd vissza a csomagot a Visszaküldési űrlapon megadott postai címre. A termék(ek) megérkezése és a visszaküldés feldolgozása után a pénzt a rendelésnél használt fizetési módnak megfelelően fogod visszakapni.

Tájékozódás a weboldalon

Nem találom a keresett információkat az oldalon. Mit tegyek?

Az oldalon szereplő információk teljes körű megtekintéséhez jelentkezz be fiókodba. Ha továbbra sem találod a keresett tartalmat, használd a kezdőlap tetején elérhető keresési funkciót.

Hol találom az akciós termékajánlatokat és promóciókat?

Az ajánlatok és promóciók megtekintéséhez jelentkezz be Törzsvásárló Plusz státuszú tagként vagy Amway Üzleti Vállalkozóként a fiókodba a weboldalon. A kezdőlap felső részén a LEGJOBB AJÁNLATOK pontra kattintva megtekintheted legfrissebb ajánlatainkat és promócióinkat.

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Az Amway ügyfélszolgálatát kétféleképpen érheted el: 
E-mailben: infohu@amway.com
Telefonon: (06-1) 777-7667

Szállítási lehetőségek és „Csomagod nyomon követése”

Hol vehetem át a rendelésemet?

A rendelés egy kiválasztott (otthoni, munkahelyi, stb. címre, de postafiókba nem) kézbesíthető.

A szállítási ország/régió eltérhet a vásárlás országától/régiójától?

Nem. A szállítási ország/régió minden esetben meg kell, hogy egyezzen azzal az országgal/régióval, ahol a vásárlás történt.

Mennyi idő múlva érkezik meg a rendelésem? 

GLS házhozszállítás - rendelés egész nap - határidő: 2 munkanap
U.i.: Rendelésedet a kifizetés és visszaigazolás után azonnal átadjuk a raktárunknak további feldolgozásra. 
A fenti határidők a rendelésről szóló visszaigazolás megérkezésétől számítandók.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Lásd a Szállítási díjakat a Szállítási és fizetési lehetőségek oldalon.

Mikortól követhetem nyomon a rendelésemet? 

Miután kiadtuk rendelésedet a raktárból.

Hogyan működik a csomag nyomonkövetése? 

Csomagkövetési számodat megtekintheted a rendelés előzményeinek menüpontban. A csomagszámra kattintva a rendszer átirányít a szállítmányozó nyomkövetési oldalára.
Ott mindig látható lesz a csomag legfrissebb állapota.
A rendelés kiszállításáról szóló visszaigazoló e-mailben is szerepel a csomagszám, melyre kattintva szintén eljuthatsz a szállítmányozó nyomkövetési oldalára.

Módosíthatom-e a csomagjaim szállítási adatait?

Igen, van lehetőséged rá. Vedd fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal telefonon vagy írj e-mailt az infohu@amway.com e-mail címre és kérd a szállítási adataid módosítását.

Módosíthatod a következőket:

  • Kiszállítás dátumának módosítása.
  • Kiszállítás címének módosítása.

Mit jelent a „Házhozszállítás”?

Amennyiben házhozszállítást választottál, küldünk egy e-mailt, melyben visszaigazoljuk, hogy termékeidet elküldtük részedre.
Az e-mailben küldünk egy csomagkövetési számot (a futárszolgálat weboldalára mutató linkkel), végül a futár SMS-ben vagy e-mailben értesít a csomag kézbesítéséről.

Mit jelent az „Átvételi pontba történő szállítás”?

Ezt a lehetőséget a fizetési folyamat során igényelheted meg. A szállítási cím kiválasztása után kiválaszthatod a "Kiszállítás átvételi pontba" lehetőséget. Az irányítószám megadását követően a képernyőn megjelenik a rendelkezésre álló átvételi pontok listája. Rendelésedet 5 naptári napig őrzik az átvételi ponton, ezt követően visszaszállítják raktárunkba.

Nyomon követhetem a rendelésemet?

Igen, ez lehetséges. A további részleteket és a folyamat ismertetését lásd a Szállítási lehetőségek és a Csomagod nyomon követése pontban.

Törölhetek-e tételeket a rendelésemből?

Igen, ha még nem erősítetted meg a rendelésedet, tetszés szerint felvehetsz vagy törölhetsz termékeket a kosaradból.

Törölhetem-e a rendelésemet?

Ha rendelésed ellenőrzése és megerősítése megtörtént, kérjük, hogy a törléssel kapcsolatos egyeztetés érdekében fordulj a helyi ügyfélszolgálati központhoz.

Mit tegyek, ha a kapott tétel téves, hiányos vagy plusz termékeket tartalmaz?

Csomagjaid összeválogatása részben automatikusan, részben kézzel történik. Sajnos előfordulhatnak tévedések. Ha a rendeléseddel kapcsolatban tévedés történt, kérjük, hívd vagy keresd e-mailben a helyi irodát, akik segítenek a rendelés kezelésében.

Mit tegyek, ha a kapott tétel/rendelés sérült?

Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben a termékek és csomagok megsérülnek. A probléma megoldása érdekében kérjük, tartsd szem előtt a következőket a helyi szállítmányozóval történő egyeztetés megkönnyítéséhez:
- Amennyiben látható sérülés van a dobozon, kérjük, jelezd ezt a dokumentumon/digitális készüléken a csomag átvételének aláírásakor. 
- Felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben egyik termék sem sérült, akkor bár sajnálatos a doboz sérülése, de a doboz egyik célja éppen az, hogy szállítás közben megóvja a belecsomagolt termékeket.
- Érdemes jól kivehető fényképet készíteni a dobozról, és csatolni ezt a képet a helyi ügyfélszolgálati kapcsolattartóval történő egyeztetéshez.
- Amennyiben valamelyik termék megsérült, kérjük, készíts fényképet a doboz tartalmáról is, hogy egyértelműen megállapítható legyen, milyen állapotban érkezett meg a csomag tartalma. Ezt a képet is mellékelheted az ügyfélszolgálati kapcsolattartónak küldött e-mailhez.
- Kérjük, hogy megállapításaidat 7 naptári napon belül jelezd a helyi ügyfélszolgálat kapcsolattartójának.

Van-e díja a termékek visszaküldésének?

Igen, ki kell fizetni az alap postai költségeket. Az Amway a visszaküldések postaköltségeit visszatéríti az "elállási jog" és "törvényes garancia" értelmében.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

A rendelés visszaküldése egyszerű: 
1. Jelentkezz be a fiókodba, és lépj be az Irodám menüpontba.
2. Lépj a Rendeléseim menüpontban a Rendelési előzmények oldalra.
3. Keresd meg a rendelést, amelyet szeretnél visszaküldeni, majd kattints a mellette lévő Rendelés adatai hivatkozásra. 
4. Kattints a Visszaküldés pontra, és kövesd az utasításokat.

Hol találom a bizonylatomat/számláimat?

A számlákat a vásárlást visszaigazoló e-mailekhez mellékeljük. Számláidat PDF változatban is letöltheted a Rendelések adatai pontban, mely az Irodám oldalon érhető el. Emlékeztetünk, hogy az Irodám oldal csak bejelentkezés után érhető el.

Mi történik, ha végül úgy döntök, hogy megtartom a terméket?

Ha végül úgy döntesz, hogy megtartod a terméket, kérjük, töröld a visszaküldést a Visszaküldés részletei pontban. Visszaküldéseidet megtekintheted a Rendelési előzmények, Visszaküldések menüpontjában.

Mikor kapom meg a visszaküldött termék árát?

Amikor átadod a visszáru csomagot a szállítmányozónak, onnantól kb. 2-3 munkanap szükséges ahhoz, hogy a csomag eljusson a csomaggyűjtő pontba. A visszáru csomagokat hetente kétszer szállítjuk el az Amway raktárába.
Ezzel a folyamattal tehát 12-14 munkanapon belül számíthatsz a visszafizetésre. 
Felhívjuk a figyelmet, hogy a hónap 26. napja előtt megkapott és feldolgozott visszáruk fognak szerepelni a tárgyhónap bónusz áttekintésében. 
Ezt követően a módosítás a következő hónapban fog megtörténni.